CONTE "AIXÍ ÉS EL MEU COR"

Bon dia famílies,
aquesta setmana hem contat un conte que ens ha portat molts d'aprenentatges:"Així és el meu cor"
Un àlbum d'homenatge a les emocions i sentiments dels infants, perquè els reconeguin en totes les seves formes i tots els seus colors: alegria, tristesa, calma, disgust, por ...<< El meu cor és una caseta. A dins hi passen moltes coses..i estan totes barrejades! Hi ha rialles sorolloses i dies amb pluja, disgustos enormes i ganes de saltar a peu coix. Avui obriré la porta del meu cor i et convidaré a passar.>>
Treballar les emocions és imprescindible perquè l'infant comprengui els sentiments i les situacions que van sorgint al dia a dia, vagi adquirint autoestima i una imatge positiva de si mateix. 

baixa (8)

Us deix aquí el conte per si el voleu veure a casa.



Per contar el conte, ho vàrem fer de manera diferent! Els infants tenien la càmera per poder anar fent fotos mentre jo contava el conte, una manera de veure les coses amb els seus ulls i apropar-los a fer un bon ús de les noves tecnologies.


Soniia 

No hay comentarios:

FI DE CURS

Famílies i cavallets de mar... Ha estat un any espectacular, un any ple d'emocions! Hem plorat, rigut, ballat, cantat, jugat, treba...